Jak wybrać najlepsze słowa kluczowe dla swojej strony?

Na pewno wiesz jak ważny jest wybór słów kluczowych dla twojej strony. Niezależnie czy jesteś na początku swojej kariery SEO, czy doświadczonym specjalistą musisz zdawać sobie z tego sprawę. Wybór fraz kluczowych ma duże znaczenie dla widoczności strony w wynikach wyszukiwania. Jeśli chcesz wiedzieć jak trafnie wybierać słowa kluczowe, z jakich narzedzi korzystać, aby uzyskać najlepsze wyniki powinieneś przeczytac ten artykuł.

Jakie korzyści daje nam planowanie słów kluczowych

Z powodu tych korzyści warto postawić na wybór odpowiednich słów kluczowych.

Istnieje wiele narzędzi dzięki którym znajdziesz najlepsze słowa kluczowe dla swojej strony lub sklepu internetowego. Większość z nich jest darmowa, ale bez odpowiedniej wiedzy jaki ich używać, trudno jest wyciągnąć z nich całego potencjału.  Przykładem takich działań może być wybranie słów kluczowych, które wyszukuje grupa osób nie pasujących do naszego profilu klienta. Takie działania mogą być mało skuteczne podczas kampanii marketingowych.

Planer słów kluczowych

Jest to jedno z najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych, jednak obecnie nie odgrywa już takiej funkcji jak 3 lata temu. Początkowo narzędzie było darmowe, było jedną z aplikacji Google AdWords. Kiedy AdWords zmieniło się w narzędzie Google Ads, narzędzie zaczęło tracić na popularności. Dla Planera słów kluczowych możemy okreslić kilka bardzo charakterystycznych funkcji. Aby z niego skorzystać trzeba posiadać aktywną kampanie Google Ads (dlatego o narzędziu nie można powiedzieć, ze jest zupełnie darmowe).

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że narzędzie używa filtra jakim jest adres URL strony do której poszukujemy słów kluczowych. Jak to rozumieć? Jeśli nasza strona internetowa istnieje w sieci od kilku lat, będziemy mieli dostęp do bardzo szczegółowych danych, takich jak ilość wyszukiwanych fraz w sieci. Jednak nie widzimy całej reszty. Jeśli jakaś fraza kluczowa jest popularna, ale jeszcze nie skojarzyliśmy jej z nasza strona nie dowiemy się o tym, że zastosowanie jej przyniosłoby nam duże korzyści.

planer-słów-kluczowych
planer-słów-kluczowych

SEMSTORM

Jest to jedno z najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych, jednak obecnie nie odgrywa już takiej funkcji jak 3 lata temu. Początkowo narzędzie było darmowe, było jedną z aplikacji Google AdWords. Kiedy AdWords zmieniło się w narzędzie Google Ads, narzędzie zaczęło tracić na popularności. Dla Planera słów kluczowych możemy okreslić kilka bardzo charakterystycznych funkcji. Aby z niego skorzystać trzeba posiadać aktywną kampanie Google Ads (dlatego o narzędziu nie można powiedzieć, ze jest zupełnie darmowe).

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że narzędzie używa filtra jakim jest adres URL strony do której poszukujemy słów kluczowych. Jak to rozumieć? Jeśli nasza strona internetowa istnieje w sieci od kilku lat, będziemy mieli dostęp do bardzo szczegółowych danych, takich jak ilość wyszukiwanych fraz w sieci. Jednak nie widzimy całej reszty. Jeśli jakaś fraza kluczowa jest popularna, ale jeszcze nie skojarzyliśmy jej z nasza strona nie dowiemy się o tym, że zastosowanie jej przyniosłoby nam duże korzyści.

SEMSTORM

Jest to jedno z najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych, jednak obecnie nie odgrywa już takiej funkcji jak 3 lata temu. Początkowo narzędzie było darmowe, było jedną z aplikacji Google AdWords. Kiedy AdWords zmieniło się w narzędzie Google Ads, narzędzie zaczęło tracić na popularności. Dla Planera słów kluczowych możemy okreslić kilka bardzo charakterystycznych funkcji. Aby z niego skorzystać trzeba posiadać aktywną kampanie Google Ads (dlatego o narzędziu nie można powiedzieć, ze jest zupełnie darmowe).

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że narzędzie używa filtra jakim jest adres URL strony do której poszukujemy słów kluczowych. Jak to rozumieć? Jeśli nasza strona internetowa istnieje w sieci od kilku lat, będziemy mieli dostęp do bardzo szczegółowych danych, takich jak ilość wyszukiwanych fraz w sieci. Jednak nie widzimy całej reszty. Jeśli jakaś fraza kluczowa jest popularna, ale jeszcze nie skojarzyliśmy jej z nasza strona nie dowiemy się o tym, że zastosowanie jej przyniosłoby nam duże korzyści.

Google Trends

Google Trends to jedno z Ciekawszych narzędzi od Google. Narzędzie do wyboru słów kluczowych działa na podstawie analizy trendów wyszukiwań dla danej lokalizacji. Korzystanie z tego narzędzia do analizy fraz kluczowych jest szczególnie przydatny jeśli działalność naszej organizacji adresowana jest do lokalnej grupy użytkowników, np. mieszkańców danego województwa.

Dużą wadą tego narzędzia jest to, że nie widać w nim liczby wyszukiwań danego słowa kluczowego, a jedynie segregację od najbardziej do najmniej popularnych. Google Trends świetnie sprawdza przy podpowiadaniu słów kluczowych. Znajduje nie tylko odmiany ale również sugeruje nowe frazy kluczowe. Warto również zwrócić uwagę na możliwość porównania słów kluczowych z innymi.

Słów-Kluczowych
Trends

Senuto

Jest to jedno z najlepszych narzędzi do planowania słów kluczowych, jednak obecnie nie odgrywa już takiej funkcji jak 3 lata temu. Początkowo narzędzie było darmowe, było jedną z aplikacji Google AdWords. Kiedy AdWords zmieniło się w narzędzie Google Ads, narzędzie zaczęło tracić na popularności. Dla Planera słów kluczowych możemy okreslić kilka bardzo charakterystycznych funkcji. Aby z niego skorzystać trzeba posiadać aktywną kampanie Google Ads (dlatego o narzędziu nie można powiedzieć, ze jest zupełnie darmowe).

Warto również zwrócić uwagę na fakt, że narzędzie używa filtra jakim jest adres URL strony do której poszukujemy słów kluczowych. Jak to rozumieć? Jeśli nasza strona internetowa istnieje w sieci od kilku lat, będziemy mieli dostęp do bardzo szczegółowych danych, takich jak ilość wyszukiwanych fraz w sieci. Jednak nie widzimy całej reszty. Jeśli jakaś fraza kluczowa jest popularna, ale jeszcze nie skojarzyliśmy jej z nasza strona nie dowiemy się o tym, że zastosowanie jej przyniosłoby nam duże korzyści.

Semstorm

Google Trends

Answer the Public

Uberguesst

Leave a Comment

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *